10 x BESTE ps4 game - Review 2023

Op zoek naar het beste ps4-spel? Zoek niet verder!

Onze lijst met de 10 beste ps4 games is perfect voor elke PS4 liefhebber. Met een verscheidenheid aan spellen om uit te kiezen, zul je zeker de perfecte vinden voor jouw behoeften.

Of je nu op zoek bent naar een intens racespel of een puzzelspel vol avontuur, wij hebben precies wat je nodig hebt.

Bekijk hier de TOP 3 beste ps4 games

Omdat er tegenwoordig zoveel  verschillende soorten ps4 games te vinden zijn op de markt, willen wij jouw zoektocht makkelijker maken. Hieronder zie je een selectie van de, volgens ons, 3 beste ps4 games.

Onze volledige beste-lijst bestaat uit tien ps4 games. Alle producten zijn aan de hand van dezelfde criteria getest en beoordeeld. Hieronder lees onze eindconclusie in de vorm van een ps4 game review en geven wij de mogelijkheden weer om de goedkoopste deal te krijgen, voor als je een van de ps4 games kopen wilt.

1. Call of Duty Modern Warfare II

Welkom terug bij Call of Duty: Modern Warfare II, de bol.com exclusieve C.O.D.E Edition! Sensatiezoekers overal kunnen zich opmaken voor een achtbaan van intense single- en multiplayeractie met wereldberoemde personages en locaties die we allemaal kennen en liefhebben. Kapitein John Price, John 'Soap' MacTavish, veteraan Sergeant Kyle 'Gaz' Garrick en Simon 'Ghost' Riley worden opnieuw geïntroduceerd - deze legendarische Task Force 141 is terug om je spelervaring naar nieuwe hoogten te brengen! Deze PS4 exclusive biedt je de mogelijkheid om een van de meest succesvolle titels te spelen die er zijn: Call of Duty: Modern Warfare II! Speel alleen of samen met vrienden in ontzagwekkende multiplayermissies met realistisch geluidsontwerp, levensechte graphics en aanpasbare loadouts voor ongeëvenaarde gevechtssupermacht! Met honderden aanpassingsmogelijkheden tot je beschikking - pakken, wapens, accessoires - zul je geen moeite hebben om een statement te maken terwijl je opnieuw de controle overneemt over iconische scènes over de hele wereld in dit kaskraker vervolg dat interactief entertainment naar een heel nieuw niveau tilt Ben jij er klaar voor? Koop NU de exclusieve bol.com C.O.D.E.

2. GTA 5 Premium Edition PS4

Ben je op zoek naar de ultieme Grand Theft Auto V (GTA 5) ervaring op je Playstation 4? Kijk dan niet verder dan de Premium Edition voor PS4! Deze editie bevat alles wat je nodig hebt om in Los Santos te springen en dat leven van misdaad te beginnen Om te beginnen krijg je direct toegang tot de Story Mode met alle bestaande gameplay-upgrades en content. Van The Doomsday Heist tot Bikers' 'alles wacht op je in deze enorme wereld die ontworpen is om je criminele fantasieën waar te maken Bovendien zit er een GTA Online voucher met code in het amaray pakket, waarmee je direct toegang krijgt zodat je mee kunt doen of je eigen multiplayer sessies kunt hosten.

3. The Crew 2 PS4

The Crew 2 brengt de ultieme rij- en race-ervaring naar de PlayStation 4! Of je nu de snelste racewagens wilt besturen, het luchtruim wilt domineren in een luxe privéjet, of met je show het water op wilt met een indrukwekkende speedbootdemonstratie - in The Crew 2 kan het allemaal! Neem de volledige controle over vier verschillende soorten voertuigen in een ongelooflijk open-wereld avontuur. Race over prachtige locaties en stel je vaardigheden op de proef door het op te nemen tegen andere coureurs, uitdagingen te voltooien en de wildernis van Amerika te verkennen Beleef razendsnelle races terwijl je het opneemt tegen andere racers, wissel halverwege de race van voertuig voor het beste voordeel of cruise gewoon in stijl rond - de keuze is aan jou. Verover races van straat tot lucht en land, op uitgestrekt terrein en dichtbevolkte punten zoals Miami Beach of Yosemite National Park. Zwerf door bossen, woestijnen en moerassen of doe mee aan competitieve disciplines als driften, toerwagens en dragracen. Doe mee aan spannende evenementen voor geld of roem en leef je dromen uit als professioneel coureur.

1. gaming en entertainment
  2. ps4 game

Inhoudsopgave

De volgende vragen over ps4 games reviews worden ons het meestgesteld:

Ja, onze ps4 games vergelijkingen zijn betrouwbaar. De  ps4 games worden uitvoerig getest en allemaal op dezelfde criteria getest en beoordeeld. Elk ps4 game product wordt dus op dezelfde manier bekeken en gereviewd.

Nee, JongensCommunity is een vergelijkingswebsite. Wij hebben geen webshop en verkopen de best geteste ps4 games dus niet zelf.

Wij geven wel suggesties voor webshops waar je het product voor een voordelige prijs kunt kopen. Daarvoor klik je heel simpel op de knop: “Goedkoopste Deal”.

Om een top 10 met goede ps4 games samen te stellen, letten we onder meer op de prijs, effectiviteit, het merk, het gebruiksgemak en diverse andere factoren zoals bv wat de gebruikerservaringen van eerdere gebruikers zijn. Door alle producten te bekijken aan de hand van deze factoren, kan er onderling een goede vergelijking gemaakt worden!

Bekijk ook onze top 4 t/m 10 ps4 games beoordelingen

Onze top 3 ps4 games zijn volgens ons de producten met de beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Wij hebben echter in totaal 10 goede ps4 games voor je getest. Ben je dus nog niet helemaal overtuigd dat  bovenstaande ps4 games ook als best getest voor jou uit de bus kwamen  en wil je graag nog meer ps4 game producten in je vergelijking betrekken?

Hieronder lees je de rest van onze ps4 game reviews! Vergelijk de rest van de ps4 game testen en bekijk welke je bevalt.

Meer productreviews bekijken:

4. The Quarry PS4

Welkom bij The Quarry, een intens psychologisch horrorspel voor de PlayStation 4. Speel als een van de negen groepsleiders in een nachtmerrieachtig zomerkamp en neem de juiste beslissingen om hen te helpen overleven. In deze horrorervaring, gemaakt door 2K Games samen met Supermassive Games, moet je snel denken terwijl je bloeddorstige dorpelingen, dodelijke wezens en andere verontrustend duistere scènes tegenkomt De meeslepende soundscape en adembenemende beelden trekken je verder in de terreur, terwijl de innovatieve verhaallijn ervoor zorgt dat geen twee nachten hetzelfde zijn. Stel potentiële overlevenden op de proef met je beslissingen en kijk hoeveel ze aankunnen voordat ze afstevenen op wat zeker een gruwelijk einde wordt. Al je instincten en een heleboel geluk zijn nodig om uit The Quarry in veiligheid te komen.

5. Uncharted The Nathan Drake Collection PS4 Hits

Het avontuur begint nu met Uncharted: The Nathan Drake Collection op PS4! Dat klopt, we hebben de 3 best beoordeelde games van een van de meest legendarische helden van games, nu opnieuw gemaakt en gebundeld. Stap in de schoenen van Nathan Drake terwijl je spannende exploten onderneemt om eeuwenoude mysteries op gevaarlijke locaties te ontrafelen. Bereid je voor op intense actie gevoed door een episch verhaal in een trilogie van PlayStation-favorieten - Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves en Uncharted 3: Drake's Deception - die gamers over de hele wereld in vervoering hebben gebracht.

6. Stray PS4

De volgende generatie games is hier, en daarmee komt Stray voor de PlayStation 4! Volg de spannende reis van een zwerfkat die van zijn familie is gescheiden, terwijl hij een eeuwenoud mysterie ontrafelt om te ontsnappen uit een lang vergeten stad Stray verlegt de grenzen van wat je van een videogame kunt verwachten. Terwijl je jezelf onderdompelt in de prachtige 3D-wereld, word je geboeid door personages met levensechte uitdrukkingen en levelontwerpen die zo realistisch zijn dat je het gevoel hebt dat niets je tegenhoudt. De hypermoderne graphics zorgen voor naadloze overgangen tussen werkelijkheid en fantasie, waardoor een onvergetelijk avontuur ontstaat. En met intense gevechtsscènes vol verbluffende visuele effecten en energieke soundtracks voelt elk gevecht als een epische gebeurtenis. Beleef iets heel bijzonders met Stray voor de PS4; elk moment van je reis zal je zintuigen verrukken en je nog lang na afloop van het verhaal bijblijven. Sluit je dus aan bij onze held op hun zoektocht en maak deel uit van hun ongelooflijke odyssee - en dat alles zonder ooit je huis te verlaten.

7. Call Of Duty WWII PS4

Het moment waar we allemaal op hebben gewacht is eindelijk hier - Call of Duty: WWII op PlayStation 4! De klassieke gameserie keert terug met een frisse kijk op de iconische Tweede Wereldoorlog, waardoor het perfect is voor zowel oude fans als nieuwkomers. Laat je meevoeren naar enkele van de meest legendarische veldslagen uit de geschiedenis. Voer intense infanterie-, lucht- en zeegevechten met bekwame vijanden die even intelligent als gedurfd zijn. Geen missie is te uitdagend als je de juiste hulpmiddelen en teamleden hebt! Voel je een held; gebruik volledig uitgeruste wapens die de authenticiteit van een vervlogen tijdperk nauwkeurig weergeven. Haal je innerlijke soldaat naar boven door tactieken aan te scherpen die zorgvuldig zijn ontwikkeld voor het real-time slagveld. Wees de bevelhebbers van de tegenstander te slim af, stippel een onstuitbare strategie uit en neem terug wat van jou is! Ga op een avontuur vol risico en beloning waarin je acties zware gevolgen hebben die de balans van de oorlog kunnen doen doorslaan Beleef een van de oudste klassiekers van gaming als nooit tevoren met Call of Duty: WWII op PlayStation 4! Deze titel mag je niet missen als je jezelf beschouwt als een echte oorlogsgamer - pre-order nu en vier samen met ons deze nostalgische explosie uit het verleden.

8. Product niet leverbaar

NO DESCRIPTION

9. Assassin's Creed Valhalla Drakkar Edition PS4

Ontdek een nieuwe wereld vol avontuur met de Assassin's Creed® Valhalla Drakkar Edition voor de PS4. Leef je Vikingdromen uit als Eivor, een dappere krijger die is grootgebracht met heldenverhalen en mythische verhalen. Creëer bloedige gevechten die je nooit eerder hebt gezien terwijl je een immense open wereld verkent die zich afspeelt in Engeland tijdens de tumultueuze Donkere Middeleeuwen. Verover en heers terwijl je vijanden bedreigt en je eigen nederzettingen en politieke invloed opbouwt. Test je moed tegen woeste vijanden om je plaats tussen de goden in Valhalla te veroveren! Dit is een epische reis die elke held waardig is, verrijkt met alle innovatieve gameplay-elementen uit zijn populaire voorgangers - Assassin's Creed Odyssey en Assassin's Creed Origins - die samenvloeien om je onder te dompelen in actievol avontuur en spannende gevechten.

10. The Last of Us Part II PS4

Vergeet de grenzen van je verbeelding en bereid je voor op een onvergetelijk verhaal met The Last of Us Part II. Deze langverwachte PlayStation 4 is gebouwd om spelers mee te nemen naar een inspirerende post-pandemische wereld, waar Ellie en Joel eindelijk in vrede kunnen leven. Ervaar de intense gameplay, gedetailleerde beelden en boeiende verhaalvertelling terwijl je het opneemt tegen geïnfecteerde mensen en andere wanhopige overlevenden. Val aan en verdedig met een fenomenale reeks wapens voor gevechten, zowel op korte afstand als op lange afstand. Verken een verscheidenheid aan dynamische omgevingen zoals verlaten steden, overwoekerde bossen, slordige kustlijnen en woeste bergpassen met behulp van upgrades zoals speciale darts die het terugvinden van voorwerpen gemakkelijker maken dan ooit tevoren. Intuïtieve stealth-mechanismen markeren vijanden zodat niemand je kan besluipen en je reis lonend wordt terwijl je elke ronde naar de top van het klassement klimt. Spring in een spannende singleplayer-campagne of speel multiplayermodi met vrienden - blijf één stap voor in de strijd tegen vijanden dichtbij of veraf! Wacht dus niet langer en ga vandaag nog op avontuur met The Last of Us Part II PS4.

De best geteste ps4 game kopen doe je zo! - Vergelijk onze ps4 game reviews

Met zoveel verschillende soorten ps4 games op de markt, hoe weet je nu welk(e) ps4 game de beste is? Maak voordat je overgaat tot het kopen van een goede ps4 game een uitgebreide vergelijking!

Factoren die voor jou van belang kunnen zijn bij het uitkiezen van een goede ps4 game zijn: kwaliteit, het merk, het gebruikersgemak en de prijs van het product! Dit zijn precies de 4 factoren waar wij de producten op getest hebben. Ook keken we naar de meningen van anderen over het best getest ps4 game product.

De TOP 10 lijsten proberen altijd rekening te houden met de verschillende budgetten van de consument. Met producten binnen verschillende prijsranges proberen we onze ps4 game reviews zo compleet en toegankelijk mogelijk te maken. Dit alles, zodat je de ps4 games goed kunt vergelijken.

Heeft een ps4 game in de top 10 lijst je interesse gewekt? Klik dan snel op de blauwe knop ‘Goedkoopste Deal’ voor de beste prijs! Je wordt direct doorgestuurd naar de desbetreffende webshop.

Thijs
Thijs

Ik ben Thijs, en ik breng graag tijd door met mijn vrouw en kinderen. Ik ben al vele jaren counselor, tijdens mijn werk moet ik vaak jongeren te woord staan over uiteenlopende onderwerpen. Ik weet hoe het is om een kind te zijn, en daarom breng ik graag tijd door met mijn eigen kinderen - ze houden me jong! Mijn doel is om jongens te helpen uit te groeien tot de beste mensen die ze kunnen zijn.

Disclaimer: Ons team probeert de producten reviews altijd met zorg samen te stellen. Echter kunnen er soms toch foutjes op de pagina voorkomen. Het team achter JongensCommunity.nl is niet verantwoordelijk voor de verkoop van de geteste tennisschoenen dames. Wij ontvangen wel een kleine commissie als je via de Goedkoopste Deal- link op onze website een product aanschaft.

Onze eindconclusie over het kopen van ps4 games

Om het meeste uit je PS4 spelervaring te halen, is het belangrijk om een spel te vinden dat past bij je interesses en speelstijl. Met zoveel geweldige spellen op de markt kan het moeilijk zijn om er slechts één te kiezen. Onze lijst met de top 10 ps4 games zal je helpen een weloverwogen beslissing te nemen en het meeste uit je aankoop te halen.